Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

18 Απριλίου 1994: Η νύχτα θρίλερ όπου οδηγήθηκαν 300 Βορειοηπειρώτες στα κρατητήρια

Πέρασαν 20 χρόνια από την 18η Απριλίου 1994, από την νύχτα θρίλερ ή όπως μπήκε στην ιστορία του βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού: «Η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου».
Σαν αποτέλεσμα της επιχείρησης «blic» της αστυνομίας και των μυστικών αλβανικών υπηρεσιών, στις 10 το βράδυ σε όλο το βορειοηπειρωτικό χώρο, οδηγήθηκαν στα κρατητήρια 300 Βορειοηπειρώτες. Κάτι το πρωτάκουστο, το τρομερό. Μερικοί αφέθηκαν ελεύθεροι μετά από μερικές ώρες, μερικοί μετά από μερικές νύχτες, ενώ πέντε ηγέτες της οργάνωσης ΟΜΟΝΟΙΑ οδηγήθηκαν στα κρατητήρια και δικαστήκαν με την περίφημη «δίκη παρωδία» των Τιράνων.
Ακολούθησε το πρώτο ανακοινωθέν της Ομόνοιας για συμπαράσταση και ομοψυχία όπου και παραθέτουμε:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
Προς όλες τις οργανώσεις της Ομόνοιας
Προς όλα τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης
Άγιοι Σαράντα, 23.04.1994
Μετά από το αποτρόπαιο έγκλημα της Επισκοπής για το οποίο η στάση της Ομόνοιας είναι γνωστή, ακολουθήθηκε δίωξη πολλών Ελλήνων, ηγετών της όπως και αιφνιδιαστικός έλεγχος στα γραφεία της Ομόνοιας και της Ε.Α.Δ. Ο έλεγχος αυτός έγινε στα μεσάνυχτα, παραβιάζοντας όλα τα γραφεία της Ομόνοιας, ενώ στα γραφεία στο Αργυρόκαστρο έγινε διάρρηξη και πάρθηκαν από όλα τα γραφεία, σε όλη την επικράτεια, τα βασικά νόμιμα ντοκουμέντα και μητρώα της οργάνωσης και άλλα έγγραφα από τη ΣΙΚ και από τα όργανα δημόσια τάξης.
Ακόμα έγιναν έρευνες σε πάνω από 45 σπίτια ηγετών της Ομόνοιας παραβιάζοντας το οικογενειακό άσυλο, ενώ έγινε προσωρινή κράτηση τους χωρίς ένταλμα εισαγγελέα, ορισμένοι δε την επόμενη οδηγήθηκαν στα κρατητήρια και τις φυλακές των Τιράνων. Ένα μέρος αφέθηκε ελεύθερο την επόμενη, άλλοι μετά από 2 μέρες, ενώ 8 παραμένουν υπό ..  ΣΥΝΕΧΕΙΑ..

Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Η Ενθρόνιση του Νέου Μητροπολίτου Ἀπολλωνίας καί Φίερ κ. Νικολάου - Fronëzimi i Mitropolitit të Apollonisë dhe Fierit imzot Nikollas!



Σύντομον Βιογραφικόν
Τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ἀπολλωνίας καί Φίερ κ. Νικολάου

Ὁ Μητροπολίτης Ἀπολλωνίας καί Φίερ κ. Νικόλαος Χύκα (κατά κόσμον Ἀρντιάν γεννημένος και αναθρεμμένος σε μουσουλμανική  οικογένεια ), ἐγεννήθη εἰς Ζουπάν τῆς πόλεως Φίερ Ἀλβανίας τήν 26ην. 1.1972. 
Ὀλοκλήρωσε τάς ἱερατικάς του σπουδάς εἰς τήν Θεολογικήν Ἀκαδημίαν «Ἀνάστασις τοῦ Χριστοῦ» - Ἅγιος Βλάσιος Δυρραχίου, τό ἔτος 2000 μέ ἄριστα.  Ἀπό τοῦ ἔτους 2002 ἕως 2006 ἐσπούδασε εἰς τήν Θεολογικήν Σχολήν τοῦ Εθνικοῦ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν καί ἔλαβε τό πτυχίον μέ «ἄριστα». Τό 2015 ἐτελείωσε τίς Μεταπτυχιακές Σπουδές εἰς τό Ἀριστοτέλειον Πανεπιστήμιον Θεσσαλονίκης ἐπίσης μέ «ἄριστα».
Ἐχειροτονήθη ὑπό τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Τιράνων Δυρραχίου καί πάσης Αλβανίας κ. Ἀναστασίου, Διάκονος τήν 16ην Ἀπριλίου 2000, Πρεσβύτερος τήν 24ην Μαΐου τοῦ 2002 καί Ἐπίσκοπος τήν, 19ην Νοεμβρίου τοῦ 2006.


Ἀπό τοῦ ἔτους 2006 διατελεῖ ὡς Ἐντεταλμένος Διευθυντής εἰς τήν Θεολογικήν Ἀκαδημίαν «Ἀνάστασις τοῦ Χριστοῦ». Εἶναι μέλος τής Κεντρικής Ἐπιτροπής τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιών ἀπό τό 2012 καί ἔχει ἐκπροσωπήσει τήν Εκκλησίαν τής Αλβανίας εἰς πολλάς διαχριστιανικάς καί διαθρησκειακάς συναντήσεις. 
..........................................
Biografi e shkurtër
e Hirësisë së Tij, Mitropolitit të Apollonisë 
dhe të Fierit Nikolla

Hirësia e Tij, Mitropoliti i Apollonisë dhe Fierit, Imzot Nikolla (Hyka me emër para pagëzimit Ardian, i rritur në familje myslymane), lindi më 26 janar 1972 në Zhupan të Fierit .
 Përfundoi me rezultate të shkëlqyera studimet priftërore në vitin 2000 në Akademinë Theologjike “Ngjallja e Krishtit” - Shën Vlash, Durrës. Nga viti 2002 deri më 2006, studioi në Fakultetin Theologjik të Universitetit të Athinës dhe u diplomua me rezultate të shkëlqyera. Në vitin 2015 kreu studimet pasuniversitare në Universitetin “Aristoteli” të Selanikut, gjithashtu me rezultate të shkëlqyera. 
U hirotonis dhjak nga Fortlumturia e Tij, Kryepiskopi i Tiranës, Durrësit dhe i Gjithë Shqipërisë, Anastasi, më 16 prill 2000, prift më 24 maj 2002 dhe episkop më 19 nëntor 2006.    
Nga viti 2006 ka shërbyer si drejtor i komanduar i Akademisë Theologjike “Ngjallja e Krishtit” - Shën Vlash, Durrës.  Është anëtar i Komitetit Qendror të Këshillit Botëror të Kishave nga viti 2012, ndërkohë që e ka përfaqësuar Kishën e Shqipërisë në shumë takime ndër të krishtera dhe ndërfetare.  




























Πάπας Φραγκίσκος: ''Αισθάνομαι υπερήφανος για την στάση του Ελληνικού λαού'' - Papa Francesko: Ndjehem krenar për popullin Grek!

pope11
Εφτασε στη Λέσβο, στις 10:15 το πρωί του Σαββάτου ο Πάπας Φραγκίσκος.
Τον Ποντίφικα υποδέχθηκαν στο αεροδρόμιο ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος, oι οποίοι νωρίτερα είχαν σύντομη συνάντηση στον αερολιμένα του νησιού.
«Αισθάνομαι υπερήφανος για την στάση του Ελληνικού λαού απέναντι στους πρόσφυγες» είπε ο Ποντίφηκας.
Τον Πάπα υποδέχθηκαν ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας.
Πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η συνάντηση που είχε ο Πάπας με τον Οικουμενικό και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.
Νωρίτερα, ο Πρωθυπουργός ο κ. Τσίπρας είχε συνάντηση στον αερολιμένα Μυτιλήνης με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Ιερώνυμο.
Παρά τις δυσκολίες προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης για τους πρόσφυγες, τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας κατά τη συνάντησή που είχε με τους δύο Προκαθημένους
romfea.gr.
Papa Francecsku  përcolli sot një mesazh të fortë me vizitën në kampin e emigrantëve në ishullin Lesbos të Greqisë. Refugjatët nuk janë numra, janë njerëz: ata kanë fytyrat, emrat, histori, dhe si të tillë duhet të trajtohet.”-theksoi Papa Françesku në një mesazh pak para mbërritjes. Në Lesbos Papa Francesku ku prit nga kryeministri grek Aleksis Cipras dhe drejtues të Kishës. Cipras shoqërohej nga Patriarku Ekumenik Bartolomeu I dhe Kryepeshkopi i Athinës dhe i gjithë Greqisë, Jeronymos. Papa tha se ishte krenar për qëndrimin që populli grek ka mbajtur ndaj emigrantëve. Kreu i Kishës Katolike u takua me emigrantët, me të cilët bisedoi dhe u përcolli mbështetjen e Kishës për trajtimin e tyre, duke u thënë se ata nuk janë vetëm. “Kam ardhur të jem dëshmitar i katastrofës më të madhe që pas Luftës së Dytë Botërore, ky udhwtim wshtw i shenjuar nga trishtimi”, tha Papa. Vatikani sqaroi se vizita e Atit të Shenjtë në ishullin grek është krejtësisht humanitare dhe e natyrës fetare, e nuk duhet të shihet si kritikë ndaj deportimit të emigrantëve.
Respublica.al
 lesb2
lesb3

Ο Ακάθιστος Ύμνος Αρχιμ. Επιφάνιος Χατζηγιάγκου Φλώρινα (15-4-2016)




Ακάθιστος Ύμνος στην Κορυτσά 2016 (φωτογραφίες +βίντεο) - Himni Akathist në Korçë 2016

Εντάσεις και αποχωρήσεις κατα την διαδιακασία συγκρότησης του νέου Δ.Σ της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος


Εντάσεις και αποχωρήσεις είχαμε χθες στην συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβούλιου της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος.
Η πλειοψηφούσα παράταξη «Ενότητα για την Ήπειρο» με επικεφαλή τον Γιώργο Δόση κάθε άλλο μονό την ενότητα δεν έφερε κατά την τριτη συνεδρίαση της Πανηπειρωτικής αλλά κατάφερε να αποχωρήσουν οι υπόλοιπες εκλεγμένες παρατάξεις δηλαδή ''Ηπειρωτική Συσπείρωση'' με επικεφαλή τον Σωτήρη Κολιούση και η ανεξάρτητη υποψήφια απ την Βόρειο Ήπειρο κ. Ηλέκτρα Κική.
Η ανεξάρτητη εκλεγμένη κ. Ηλέκτρα Κική από την Βόρειο Ήπειρο εξέδωσε το παρακάτω δελτίο τύπου:
“Η «ΕΝΟΤΗΤΑ»ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνήλθε στις 14/4/2016 για τρίτη φορά το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος με μοναδικό θέμα τη συγκρότησή του σε σώμα.
Κατά τη συνεδρίαση προέκυψαν θέματα ουσιαστικά, θέματα που σχετίζονται με τη δημοκρατική λειτουργία του σώματος και όχι με τη διανομή αξιωμάτων.
Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα την κατάργηση από την πλειοψηφούσα παράταξη του κ. Δόση, της πιο βασικής δημοκρατικής λειτουργίας της οργάνωσής μας, της αρχής της αντιπροσωπευτικότητας και της αναλογικής εκπροσώπησης.
Η βασική αυτή αρχή εφαρμόστηκε από το 2007 ανελλιπώς γιατί αντιπροσώπευε στα όργανα διοίκησης τη λαϊκή βούληση, εξασφάλιζε την πολυφωνία και την ομοφωνία, αξιοποιούσε συμβούλους όλων των συνδυασμών και έτσι διατηρούσε την Ενότητα που αποτελεί το μοναδικό όπλο της οργάνωσής μας.
Κανείς δεν γνωρίζει ποιες «αναγκαιότητες» και ποιες «προτεραιότητες» οδήγησαν την παράταξη του κ. Δόση στην κατάργηση αυτής της δημοκρατικής αρχής, με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να αποχωρήσω από τη συνεδρίαση, γιατί δεν ήθελα να συμβάλλω με την παρουσία μου και την ψήφο μου, στην κατάργηση της δημοκρατικής λειτουργίας του σώματος και στην επαναφορά του «εγώ διοικώ» και «εγώ αποφασίζω».
Η ιστορία θα τους κρίνει και θα με κρίνει.
Ηλέκτρα Κίκη
Σύμβουλος Πανηπειρωτικής”
Η ανακοίνωση της εκλεγμένης παράταξης «ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»:
“ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ Π.Σ.Ε.
(... και όσα ακολούθησαν στη συγκρότηση του προεδρείου)
Αγαπητοί συμπατριώτες
Η συγκρότηση σε σώμα του νεοεκλεγμένου Δ.Σ. της Π.Σ.Ε. και η εκλογή Προεδρείου ήταν μια διαδικασία που ξεπέρασε και τους πιο ευφάνταστους σεναριογράφους πολιτικών φαρσοκωμωδιών. Κι ήρθε σαν θλιβερή κορύφωση καταστάσεων που ταλανίζουν και απαξιώνουν χρόνια την κορυφαία οργάνωση της Ηπειρώτικης Αποδημίας. Μια πλειοψηφούσα παράταξη, άλλοτε με τον τίτλο ΠΕΑΚ και τώρα ως «Ενότητα για την Ήπειρο, που σε τρεις διαδοχικές θητείες ταλαιπωρεί τη λειτουργία της ΠΣΕ για χάρη του παραγοντισμού και ττης θεσιθηρίας, μεταστρέφοντας το διαχρονικό προσκλητήριο της Πανηπειρωτικής, το κάλεσμα της ανιδιοτελούς προσφοράς στην υπηρεσία αξιών, σε ένα ιδιοτελές κυνήγι αξιωμάτων. Κάποιοι αναζητούν αξία στα αξιώματα, αφού στην προσφορά μόνιμα υπολείπονται.
Ανάλογα φαινόμενα ζήσαμε και στις δύο προηγούμενες θητείες, με τις εναλλαγές προεδρίας στο ήμισυ κάθε θητείας, με την πλειοψηφούσα παράταξη είτε αλληλοσπαρασσόμενη, είτε πρακτικά απούσα και περί άλλων τυρβάζουσα. Και στις δύο περιπτώσεις, η «Ηπειρωτική Συσπείρωση» στάθηκε αντάξια της διαχρονικής της προσφοράς και της αφοσίωσής της στη δημοκρατική λειτουργία, αρνούμενη να μπει σε διαδικασίες υπονόμευσης, αποστρεφόμενη κελεύσματα από μειοψηφούντες της πλειοψηφούσας παράταξης, να υποκλέψει την προεδρία, την ώρα που κάτι τέτοιο, με τις διαφοροποιήσεις και τις ανεξαρτητοποιήσεις της πλειοψηφίας, ήταν αριθμητικά διασφαλισμένο.
Όσα ζήσαμε τότε, το 2011 και το 2015, υπολείπονται κατά πολύ από όσα αναδείχθηκαν στην τωρινή συγκρότηση του Δ.Σ., μέσα από διαδικασίες πρωτοφανούς κατάπτωσης των συλλογικών μας διαδικασιών. Αυτή τη φορά, η μόνο κατ ́ ευφημισμό, «...Ενότητα για την Ήπειρο» άρχισε να φυλλορροεί από την πρώτη συνεδρίαση, με δύο εκλεγμένους της να ανεξαρτητοποιούνται από την πρώτη στιγμή, συγκροτώντας νέα παράταξη και δύο άλλους να υποβάλουν αμέσως μετά τις παραιτήσεις τους.
Εξαρχής, εκπρόσωπος της νεότευκτης παράταξης με τον τίτλο «Ανεξάρτητη Κίνηση Ηπειρωτών» πρότεινε ως πρόεδρο του ΔΣ της ΠΣΕ, τον επικεφαλής της «Η.Σ.» χαρακτηρίζοντας τον προτεινόμενο από την πλειοψηφία κ. Δόση παντελώς ακατάλληλο για την Προεδρία της Π.Σ.Ε. Ανάλογη πρόταση κατέθεσε και η ανεξάρτητη σύμβουλος, επικαλούμενη την καλή συνεργασία και το έργο της πολύμηνης περιόδου που κλήθηκε να προεδρεύσει. Αντίθετα, η μειοψηφούσα «Ηπειρωτική Συσπείρωση», διαχρονικά πλειοψηφούσα στο έργο της Π.Σ.Ε., κράτησε το πηδάλιο της λειτουργίας ως προεδρεύουσα δύναμη για πολλούς μήνες που, αν ανατρέξουμε στον απολογισμό, θα δούμε ότι είναι και οι πλέον καρποφόροι στη λειτουργία της Πανηπειρωτικής όλα αυτά τα χρόνια.
Παρά τη σαφέστατη διαφοροποίηση των συσχετισμών που καθιστούσε δυνατή την εκλογή του επικεφαλής της ως προέδρου του ΔΣ της Π.Σ.Ε., η «Η.Σ.» για μια ακόμη φορά στάθηκε αταλάντευτα συνεπής στο συλλογικό κεκτημένο της δημοκρατικής λειτουργίας που που επιτάσσει η πρώτη επιλογή να ανήκει στην πλειοψηφούσα παράταξη.
Η «Ηπειρωτική Συσπείρωση», όπως και στις δύο προηγούμενες θητείες, απέδειξε ότι πάνω από τις θέσεις και τα αξιώματα βάζει τη δημοκρατία και την ενιαία συλλογική δράση, καταθέτοντας πρόταση βασισμένη στις αρχές της αντιπροσωπευτικότητας και αναλογικότητας που αποτέλεσαν το αναγκαίο πλαίσιο της κοινής δράσης, των ομόφωνων αποφάσεων και της συμπατριωτικής συμπόρευσης, για το καλό της Πανηπειρωτικής και της Ηπειρώτικης Αποδημίας.
Η πρόταση της «Η.Σ.» συνάντησε την αλαζονική αντιμετώπιση από μέρους της, για χάρη της κατάλειψης αξιωμάτων, επανασυγκολλημένης πλειοψηφίας που προχώρησε στην καταρράκωση των συλλογικών κεκτημένων της ομόνοης, δημοκρατικής λειτουργίας. Αυτό που δεν αντιλήφθηκαν οι σήμερα πλειοψηφούντες είναι πως στο πεδίο της αλαζονίας και της θεσιθηρίας, του παραγοντισμού και της ιδιοτέλειας, θα τους αφήσουμε απελπιστικά μόνους τους, όσοι και να είναι. Ας καταλάβουν τις καρέκλες των αξιωμάτων όσοι τον περισσότερο καιρό στην Πανηπειρωτική έχουν μάθει να κάθονται, ιδρώνοντας – οι περισσότεροι, όχι όλοι ανάμεσά τους – μονάχα για μάχες θώκων. Έτσι εκλαμβάνουν την ευθύνη τους απέναντι στο ιστορικό φορτίο και τη συλλογική παρακαταθήκη της Πανηπειρωτικής που, στην πορεία της προς τα 80 χρόνια της, με τα τωρινά τεκταινόμενα, γυρίζει χρόνια πίσω.
Η «Ηπειρωτική Συσπείρωση», σε τέτοιες δυσώδεις καταστάσεις που απαξιώνουν συνολικά τη συλλογική μας λειτουργία, δεν έχει καμιά θέση. Για αυτό αποποιήθηκε κάθε συμμετοχής στο Προεδρείο. Για αυτό αταλάντευτα επιβεβαίωσε την ομόφωνη απόφασή της να αφιερωθεί στον αγώνα των Αδελφοτήτων, των Ενώσεων και των Ομοσπονδιών, δίνοντας τη μάχη για μια Πανηπειρωτική μαζική, νεανική, μαχητική, αλληλέγγυα, ικανή να ανταποκριθεί στις επιταγές των καιρών, δίπλα σε κάθε ξενιτεμένο Ηπειρώτη που δίνει τη δική του μάχη επιβίωσης σε συνθήκες κλιμακούμενης κρίσης.
Η «Ηπειρωτική Συσπείρωση», όπως με συνέπεια πορεύτηκε και αφειδώλευτα προσέφερε τόσα χρόνια, έτσι θα σταθεί και τώρα, ακόμη πιο αποφασιστικά, δίχως εκπτώσεις και βαρίδια για χάρη συμψηφισμών, πρωτοστατώντας στην προσφορά έργου στον αγώνα για μια καλύτερη Πανηπειρωτική, μια Πανηπειρωτική των Αδελφοτήτων, των Ενώσεων και των Ομοσπονδιών, μια Πανηπειρωτική της συλλογικότητας και της δημοκρατίας. Αυτό που δεν αντιλήφθηκε η εικαιριακή πλειοψηφία. είναι ότι απασφάλισε το δημόσιο λόγο για όσα τόσα χρόνια αποσιωπήθηκαν για χάρη της ενότητας δράσης, ότι ήρθε πια ο καιρός να ειπωθούν τα πράγματα με το όνομά τους, να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Να γυρίσει η Πανηπειρωτική επιτέλους σελίδα, αποκόπτοντας οριστικά τον ομφάλιο λώρο με τις παθογένειες του παραγοντισμού, της θεσιθηρίας και της ιδιοτέλειας.
Σε αυτή τη νέα σελίδα καταχωρούμε την πρώτη μας, συλλογική εγγραφή, προσκαλώντας όλους τους συμπατριώτες στη μεγάλη της ολομέλεια, για τον απολογισμό δράσης, τη συγκρότηση λειτουργίας και το πρόγραμμα δράσης της «Ηπειρωτικής Συσπείρωσης», την ΤΡΙΤΗ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, στις 7 μμ, στο Πνευματικό Κέντρο Ηπειρωτών.
Αθήνα 15/4/2016
Οι εκλεγμένοι στο ΔΣ της ΠΣΕ από την ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ στην Πανηπειρωτική Συνοσμπονδία Ελλάδας”
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην πρώτη συνεδρίαση οι εκλεγμένοι σύμβουλοι με την παράταξη «Ενότητα για την Ήπειρο» κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου και Μάκης Κίαμος ανεξαρτητοποιήθηκαν δημιουργώντας μια νέα παράταξη την «Ανεξάρτητη κίνηση Ηπειρωτών». Παρατηρώντας παρακάτω στην σύνθεση του νέου Δ.Σ ο κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου λαμβάνει την θέση του Έφορου Δημοσίων Σχέσεων. Δημιουργώντας ερωτήματα όπως: Γιατί άραγε δεν κατέβηκαν απ το αρχικό στάδιο της εκλογικής διαδικασίας με δίκια τους ανεξάρτητη παράταξη; Γιατί προτίμησε να λάβει θέση στο Δ. Σ που αποτελείται μόνο από συμβούλους της παράταξης «Ενότητα για την Ήπειρο» και να συνεργαστεί μαζί τους παρόλο που είχε εκλεγεί με την συγκεκριμένη παράταξη και στην πρώτη συνεδρίαση ανεξαρτητοποιήθηκε εκφράζοντας διαφορετικές απόψεις από τους υπόλοιπους συναδέλφους του της συγκεκριμένης παράταξης;
Το νέο Δ.Σ
Η σύνθεση του νέου ΔΣ είναι: Πρόεδρος: Γιώργος Δόσης, Αντιπρόεδρος: Κώστας Κωνής, Αντιπρόεδρος Β’: Κώστας Ζηκόπουλος, Γενικός Γραμματέας: Κώστας Γαβριήλ, Ειδικός Γραμματέας: Μηνάς Ζέρβας
Ταμίας: Διονύσης Τσούτσης, Αναπληρωτής ταμίας Ρωξάνη Μαύρου Έφορος Τύπου: Αντώνης Κοντός, Έφορος Δημοσίων Σχέσεων: Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, Έφορος Πολιτισμού: Κώστας Μάτσιας, Έφορος Πνευματικού Κέντρου Χριστόφορος Τζαρτζούλης
Μέλη:Βαζούκη Γραμμένη, Βλάχος Γεώργιος, Γιαννούλης Νίκος, Δήμος Χρήστος, Ζέκης Νίκος, Καραγιώργου Μαρία, Κιάμος Μάκης, Κίκη Ηλέκτρα, Κολιούσης Σωτήρης, Λαμπρίδης Αλέξανδρος, Νάκης Γιάννης, Ντάσιου Ελένη, Σιαμέτη Ελευθερία, Τζάκου Μαρίνα.



ΓΙΑΝΝΕΝΑ-Στον Πρύτανη αντιπροσωπεία Πανεπιστημιακών και Δημάρχων από την Αλβανία




Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Καθηγητής κ. Γεώργιος Καψάλης, υποδέχτηκε, με ιδιαίτερη χαρά, στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, τον Πρόεδρο του Τμήματος Ελληνικής Γλώσσας και Ελληνικού Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Αργυροκάστρου, κ. Παναγιώτη Μπάρκα, τον Δήμαρχο Φοινίκης, κ. Λεωνίδα Χρήστου, και τον Δήμαρχο Δρόπολης, κ. Αχιλλέα Ντέτσικα.Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τη συνεργασία ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Πανεπιστήμιο Αργυροκάστρου, αλλά ιδιαίτερα ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με...
τους Δήμους Φοινίκης και Δρόπολης. Η συνεργασία με τους Δημάρχους αφορά κυρίως σε θέματα αρχαιολογίας, λαογραφίας και πολιτισμού, αξιοποιώντας αντίστοιχα ευρωπαϊκά προγράμματα. Σημειώνεται ότι οι δύο Δήμαρχοι προέρχονται από την ελληνική μειονότητα της Αλβανίας.
http://epirusgate.blogspot.al/

Ενισχύστε οικονομικά την προσπάθεια μας!

Ετικέτες

ενημέρωση (2161) ενημέρωση-informacion (1479) Αλβανία (907) ορθοδοξία (422) ιστορία-historia (396) Εθνική Ελληνική Μειονότητα (366) ελληνοαλβανικές σχέσεις (312) ορθόδοξη πίστη - besimi orthodhoks (280) Εθνική Ελληνική Μειονότητα - Minoriteti Etnik Grek (258) Β Ήπειρος (240) ορθοδοξία-orthodhoksia (239) ορθόδοξη πίστη (222) εθνικισμός (195) διωγμοί (162) τσάμηδες (122) Κορυτσά-Korçë (121) shqip (119) Κορυτσά Β Ήπειρος (109) informacion (100) Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος (97) ορθόδοξη ζωή (96) ορθόδοξη ζωή- jeta orthodhokse (76) διωγμοί - përndjekje (62) ορθόδοξο βίωμα (59) εθνικισμός-nacionalizmi (58) ορθόδοξη εκκλησία της Αλβανίας (55) Ελλάδα-Αλβανία (48) Ι.Μ Κορυτσάς - Mitropolia e Shenjtë Korçë (47) ανθελληνισμός (44) πολιτισμός - kulturë (44) Ελληνικό Σχολείο Όμηρος (43) besimi orthodhoks (40) Γενικό Προξενείο Ελλάδος Κορυτσά (40) Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας - Kisha Orthodhokse Autoqefale Shqiptare (39) ιστορία ορθοδοξίας (36) βίντεο (35) Shqipëria (32) ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821 (32) κομμουνισμός- komunizmi (30) πνευματικά (27) Μητρόπολη Κορυτσάς - MItropolia e Korçës (24) πολιτική-politikë (24) απόδημος ελληνισμός-helenizmi i diasporës (22) αλβανικά (21) εκπαίδευση (21) Αρχαία Ελλάδα (20) helenët-Έλληνες (19) κομμουνισμός (19) Greqia (17) Βλαχόφωνοι Έλληνες (15)